9 kwietnia 2013

Biała bluzka nie musi być nudna!

Dzisiaj zwykły dzień w szkole. Sprawdzian z historii, kartkówka z informatyki... A jutro sprawdzian z angielskiego. Życzcie mi powodzenia ;)
Chciałam wam bardzo podziękować za wszystkie miłe komentarze i za to, że obserwujecie mojego bloga. Wiele to dla mnie znaczy.
Na dzisiaj przygotowałam jeszcze pare zestawów ubrań, w których główną rolę pełni zwykła, biała koszula. Lubicie białe bluzki, czy raczej kojarzą Wam się wyłącznie ze szkolnymi akademiami?




A na koniec jeszcze piosenka :)




9 komentarzy:

  1. Nie mam nic do białych koszul, ale w Danii ich nie nosi się do szkoły, więc białej koszuli nie miałam założonej od 2 lat ni licząc Świąt Bożego Narodzenia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Te Bluzki mają takie wspaniałe kołnierzyki.*.* < 3
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie muszę sobie kupić białą koszulę, bluzkę.
    http://donnerlemeilleurdenous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to wygląda z dodatkami *.*
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam białe koszule, i ogólnie koszule :D zaobserwowałam, skomentowałam, liczę na to samo!
    sanderusbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię. Są idealne na każdą okazję :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie koszule ale niestety nie w tych zestawach co pokazalas ;( mam jedna koszule ktora jest tak fajnie wycieta ze nosza ja tylko ze spodniczka ale nazocam sweterek ( ta najnowsza moda....) Masz naprawde fajny blog, bardzo spodobaly mi sie twoje posty np z ta puszka :D Moze chcesz abym zrobila ci naglowek ??? Dla mnie to przyjemnsc a twoj blog bedzie inny ;D
    Zapraszam framlii.blogspot.com
    Dopiero zaczynam wiec jak chcesz/ mozesz to pokomentuj albo zadaj pytanie/pytania :D
    Pozdrawiam F. !!

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na nową notkę oraz obserwuję ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog : ) I ciuszki mega *___* obserwujemy.? : )

    OdpowiedzUsuń